wandavision_mp_480x_progressive.jpg

Igazából ezt a rövid véleményt a Letterboxd-ra írtam de félek, hogy törölni fogják az egész sorozat oldalát, ha kap egy 2. évados berendelést. Szóval átmásolom inkább ide.

Képregényes háttértudással sok meglepit nem tartogat. De egy különleges színfoltja lesz az MCU-nak. Igazából nekem az első 3 rész volt gyengébb, sokáig húzták a nyilvánvalót. A 4. résztől indul be igazán.

A főszereplő páros bitang erős. Megvalósításra panasz nem lehet. Kapunk egy érdekes de nem túl kidolgozott főellenséget. Én vártam volna még egy szereplő felbukkanását, de úgy tűnik még halogatják, pedig ideje lenne ennek a 2 figurának találkoznia.

Seggre nem ültetett, de baromi szórakoztató sorozat. De nekem ez darálva működött igazán. Ha hetiben néztem volna, engem az első 3 rész felidegesített volna. Hetente 30 percnyi terelés, amikor úgy is tudom, hogy mire megy ki a játék? Na nee!

Ha ez lesz a leggyengébb új MCU sorozat akkor nagyon jó világ vár ránk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása